Неділя, 05.05.2024, 02:24
Вітаю Вас Гість | RSS

КУ "Саратський РМК з питань освіти"

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Методична робота

Основні напрями і завдання діяльності КУ «Саратський РМК з питань освіти»

1.      Діяльність методкабінету  здійснюється за такими основними напрямами:
 -
науково-методичне забезпечення системи дошкільної, позашкільної  та загальної середньої освіти;

 -
трансформування наукових ідей у педагогічну практику, науково-методична підтримка інноваційної діяльності в освітній галузі, наукові пошуки та експериментальна робота, яку проводять педагогічні працівники навчальних закладів району;

 -
інформаційно-методичний супровід навчальних закладів і педагогічних працівників;

 -
консультування педагогічних працівників з проблем сучасного розвитку освіти, організації навчально-виховного процесу, досягнень психолого-педагогічних наук.


2. Основними завданнями діяльності методкабінету є:

 
-
створення умов розвитку педагогічної майстерності, творчої ініціативи педагогічних працівників, удосконалення форм і методів підвищення їх кваліфікації, в тому числі з використанням дистанційних форм навчання;

 -
координація діяльності методичних кабінетів при навчальних закладах, районних  циклових методичних комісій (об'єднань) і методичних комісій (об'єднань) при навчальних закладах;

 -
моніторинг якості загальної середньої освіти, рівня навчальних досягнень учнів, у тому числі тих, що навчаються за альтернативними підручниками і навчальними посібниками, їх відповідності Державному стандарту початкової загальної освіти  та Державному стандарту базової і повної загальної середньої освіти; моніторинг умов забезпечення психічного та фізичного стану учнів навчальних закладів;

 -
моніторинг стану психічного і фізичного розвитку дітей дошкільного віку, набуття ними життєвого досвіду та вироблення вмінь і навичок, необхідних для подальшого навчання; стану організації педагогічного процесу і науково-методичної роботи в цих закладах;

 -
здійснення організації апробації та моніторингових досліджень навчально-методичного забезпечення дошкільної освіти, підручників, навчальних посібників та іншої навчальної літератури для загальноосвітніх навчальних закладів;

 -
патронаж навчальних закладів, які мають статус експериментальних майданчиків, і надання їм науково-методичної допомоги;

 -
вивчення потреб і надання практичної допомоги молодим спеціалістам та іншим педагогічним працівникам, у тому числі в період підготовки їх до атестації; участь у роботі атестаційних комісій, надання на звернення відділу  освіти оцінки якості навчально-виховної роботи педагогічних працівників, що атестуються;

 -
організація і науково-методичне забезпечення роботи з резервом  керівних кадрів закладів освіти району ;

 -
впровадження сучасних освітніх систем і технологій, інтерактивних методів організації навчання і виховання;

 -
проведення I етапу Всеукраїнського конкурсу "Учитель року", інших фахових конкурсів і змагань педагогічних працівників; надання переможцям допомоги щодо підготовки їх до участі в наступних етапах змагань;

 -
взаємодія  науковими відділеннями Малої академії наук України та іншими учнівськими товариствами, участь у проведенні олімпіад з базових дисциплін, конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт, турнірів тощо; організація підготовки команд та окремих учнів до участі їх у наступних етапах змагань;

 -
організація інформаційно-комунікаційного обслуговування та використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному процесі та діяльності навчальних закладів;

 -
вивчення, узагальнення та впровадження в педагогічну практику досвіду використання інноваційних технологій і сучасних форм організації навчально-виховного процесу;

 -
формування  електронної бази даних щодо перспективного педагогічного досвіду та інноваційної діяльності педагогічних колективів і окремих працівників, створення сучасних науково-методичних матеріалів, фондів навчальної, довідкової, методичної, психолого-педагогічної, наукової, науково-популярної, художньої та іншої літератури і періодичних педагогічних видань;

 -
проведення масових заходів, спрямованих на поширення інформації щодо дослідно-експериментальної, науково-пошукової роботи та інноваційної діяльності навчальних закладів і окремих педагогічних працівників;

 -
висвітлення в засобах масової інформації інноваційної діяльності педагогічних колективів та окремих педагогічних працівників і проблем розвитку освіти в районі;

 -
Методкабінет  у процесі реалізації покладених на нього завдань взаємодіє з центром практичної психології і соціальної роботи; психолого-медико-педагогічною консультацією, інститутом післядипломної педагогічної освіти, вищими навчальними закладами, творчими спілками, громадськими установами та організаціями тощо.

Методичний менеджмент сьогодні

Перспективні завдання на 2011-2012 н.р.:

  • розвиток методичного кабінету, як науково-методичного, інформаційного та координаційного центру організації самоосвітньої навчальної діяльності педагогів, акумуляції та трансформації досвіду; 
  • здійснення науково-методичного, інформаційно-методичного обслуговування району і забезпечення рівного доступу до якісної освіти в системі дошкільної, середньої та позашкільної освіти в районі;
  • здійснення докурсової підготовки кадрів  закладів освіти з метою забезпечення якісного виконання державних стандартів освіти;
  • забезпечення впровадження ефективних технологій навчання педагогів;
  • використання інтерактивних форм навчання педагогічних та керівних кадрів; забезпечення провідної ролі самостійності педагогів у підвищенні своєї кваліфікації;
  • методичне сприяння зовнішньому оцінюванню та об’єктивному, науково-обгрунтованому моніторингу навчально-виховного процесу, використання його наслідків у науково-методичній роботі з керівними та педагогічними кадрами;
  • створення системи інформаційної підтримки, включаючи ресурси мережі Інтернет;
  • створення умов для особистісно-зорієнтованої системи з неперервної освіти, надання педагогам району широких можливостей для удосконалення професійної компетентності;
  • координування роботи психологічних служб системи освіти району, надання їм методичної та практичної допомоги;поліпшення системи діяльності методичного кабінету щодо забезпечення підтримки обдарованих дітей;
  • здійснення науково-методичного супроводу: реорганізація завдань особистісно-орієнтованого виховання в контексті програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», правовиховної та правозахисної діяльності педагогів, роботи з питань здорового способу життя, розвитку у дітей творчих здібностей, обдарувань засобами позаурочної, позашкільної виховної роботи.




Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 51
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

ViDiS © 2024